BLUE TLV מגורי יוקרה

דירה בפרויקט יוקרתי הצופה אל קו החוף של תל אביב, שנרכשה כמעטפת על מנת להתאימה באופן מלא לצרכים, לסגנון ולחלומות של בעלת הבית.

" בזכות היכרות מעמיקה וארוכת שנים עם הלקוחה, איתה אנו עובדים כבר בפעם השלישית, ידענו מה הסגנון המתאים לה, ויחסי האמון הגבוהים בינינו אפשרו לה לסמוך עלינו לאורך התהליך המורכב. השקענו מחשבה רבה על מנת לדייק כל פרט ופרט ולמצוא את המינון הנכון בין האסתטיקה הקלאסית לבין הסגנון המודרני, כאשר החומרים הרהיטים והנגרות יובאו מאירופה, כולם על טהרת גוונים לבנים, בהירים וטהורים."

"אנחנו מכירים כבר למעלה מחמש עשרה שנים. גרשון תכנן ועיצב עבורנו שני משרדים וכעת גם בתים פרטיים. הוא ליווה אותנו ועדיין מלווה אותנו מתחילת התהליך ועד לסופו המושלם, שבמהלכו נסענו לחו"ל מספר פעמים לבחירת חומרי גמר ורהיטים. בקרנו יחדיו בתערוכות בחו"ל (פריז, מילאנו) ואף נסענו לפורטוגל לבחירת חיפויים וריצופים ולימים גם הפכנו לחברים קרובים. אנחנו משלבים בין עבודה, שופינג, ומסעדות ונהנים תוך כדי. שילוב של עסקים והנאה. הוא קסם של בחור, אני מאוד ממליצה לעבוד איתו! דוגרי, ישיר וישר. גרשון מביע את דעתו גם אם זה משהו שלא ימצא חן בעיני הלקוח. הוא יסודי, אחראי, דייקן, יש לו טעם איכותי, ומאוד כיף לעבוד איתו. כל דבר שהוא עשה לי אני רק מקבלת מחמאות. הוא לא אחד שמטייח. במשרד הקודם שהוא עשה לי חיפשנו כדים לחדר ישיבות והיה לו ויז'ן לסוג מסויים. היינו בהמון חנויות, עד שמצאנו את מה שחיפשנו. הוא לא ויתר ובאמת בסוף מצאנו. הוא לא מתפשר, גם שיש ויכוח או ביקורת הוא עושה את זה בצורה מאוד יפה, יחסי אנוש מאוד טובים ."

" הוא קסם של בחור, אני מאוד ממליצה לעבוד איתו ! דוגרי, ישיר וישר. גרשון מביע את דעתו גם אם זה משהו שלא ימצא חן בעיני הלקוח. הוא יסודי, אחראי, דייקן, יש לו טעם איכותי, ומאוד כיף לעבוד איתו. הוא לא מתפשר, גם שיש ויכוח או ביקורת הוא עושה את זה בצורה מאוד יפה, יחסי אנוש מאוד טובים. "
. . .

ה.ב

גרשון צור

E-mail: gershontsur@gmail.com
Telephone: +972-50-6856568
Facebook: Gershon Tsur – Luxury Furniture
HaSolelim, POB: 337, 17905, Israel

חזור למעלה