עיצוב דירות יוקרה

עיצוב דירות יוקרה

אחד השירותים המבוקשים ביותר בקרב בעלי דירות היום הוא עיצוב דירות יוקרה. בעידן של היום, כולם רוצים להרגיש ולוודא שהם מתגוררים בתנאים האפשריים הטובים ביותר, אלו שישוו לגרים בבית ולאורחים בו תחושה של יוקרה ואיכות בלתי מתפשרת.

חשוב לדעת כי אמנם לא כל דירה מוגדרת כדירת יוקרה, אך אכן ניתן לעצב כל דירה בסגנון יוקרתי, כזה שיבליט את הדברים הטובים בה וישים אותה במרכז הבמה. ועדיין, לרוב שירות זה מיועד לדירות יוקרה פר אקסלנס, דירות אשר משווקות ככאלו ויכולות להעניק לרוכשים שלהם תמורה גבוהה במיוחד בעבור הכסף שלהם.

שירות עיצוב דירות יוקרה הוא שירות עיצוב שכולל בתוכו לא מעט מחשבה מחוץ לקופסא, עבודה עם ספקים שונים וראייה עד לפרטים הקטנים ביותר בכדי שתוכלו לקבל את התוצאה המיטבית. אם השירות הזה מדבר אליכם, כדאי שתמשיכו לקרוא. בהמשך העמוד תוכלו למצוא את כל המידע שחשוב להכיר לפני שמתחילים בתהליך עיצוב דירות יוקרה.

מה הופך דירה לדירת יוקרה?

אין פקטור או פרמטר בודד שמבדילים בצורה חד משמעית בין דירת יוקרה לבין כל דירה אחרת בשוק. מדובר בצירוף של משתנים אשר מייצרים דירה מיוחדת במינה, ביופייה או במאפיינים הקטנים שקיימים בתוכה.

למשל, פעמים רבות נאפיין דירת יוקרה כדירה המכילה בתוכה אלמנטים מיוחדים רבים המעניקים לבעלי הדירה חיים קלים יותר: דירה המנוהלת כולה על ידי מערכת של בית חכם, דירת גג הנמצאת בקצהו של בניין דירות, דירה עם גישה למתקנים מיוחדים כמו בריכה, סאונה ועוד.

בנוסף, כדאי לדעת כי גם כאן הגודל יכול לשחק תפקיד משמעותי. דירות גדולות אינן בהכרח מקוטלגות כדירות יוקרה, אך דירות גדולות במיוחד ביחס לקטגוריה שלהן יכולות להיחשב ככאלה. בסופו של יום – מדובר באמצעי שיווק אשר מדגים את התמורה שתקבלו מהדירה, שלרוב תהיה גבוהה ומרובה מזו שתקבלו מכל דירה אחרת בשוק דומה.

מה מיוחד בתהליך עיצוב דירות יוקרה?

הדבר העיקרי שמבדיל את תהליך עיצוב דירות היוקרה מתהליך עיצוב של כל דירה אחרת הוא ההתחשבות בחלל. כפי שפירטנו למעלה, ההגדרה של כל דירת יוקרה יכולה להשתנות מאוד בין דירה לדירה, כך שהחוכמה היא לעצב את פנים הדירה והרהיטים השונים בתוכה בצורה שיחמיאו לדירה ויאפשרו לה להראות את כל היופי שעצור בתוכה ורק מחכה לצאת.

כדאי לדעת כי פעמים רבות אנשים יבקשו לשלב פריט יוקרתי או מיוחד בתוך הבית שלהם: פריט אספנות מיוחד שהם רכשו באירוע חגיגי, איזשהו רהיט ייחודי שהם רכשו בעבר והם רוצים להעניק לו מקום מיוחד ועוד. בעיצוב דירות יוקרה, נוכל לתת מקום של כבוד לאותו פריט ולוודא שהוא מקבל את המקום המגיע לו, תוך שאנחנו מוודאים שהפרקטיות שלכם אינה נפגמת.

תהליך עיצוב דירות יוקרה מחייב את בעלי הדירה לשאול את עצמם לא מעט שאלות בנוגע לאופי העיצוב של הדירה. ככל שהקנבס גדול יותר – כך גם האפשרויות, כך שלא מעט בעלי דירות יוקרה מוצאים את עצמם בסחרור משמעותי בשלב העיצוב. על מנת להימנע מכך, נסו להבין מראש מה אתם רוצים להוציא מהדירה, מה הם החלקים שאתם רוצים להדגיש בה, מהו התקציב שלכם ולראות האם ישנה דירה אחרת שראיתם והעיצוב שלה מצא חן בעיניכם.

האם לרהיטים יש השפעה על עיצוב הדירה הכללי?

כמובן. דירה ללא רהיטים היא אינה דירה, משום שחסרים בה את כל הפרטים שיהפכו אותה לשלכם ויאפשרו לכם להשתמש בה באופן קבוע ובצורה שנוחה לכם. אם יצא לכם בעבר לאבזר דירה ריקה, בוודאי יצא לכם לחזות בקסם: מחלל ריק, שמורכב אך ורק מהקירות שבתוכו והדלתות שמפרידות אותו, הדירה נהפכת למקום שבו ניתן לקיים חיים, לארח, לשמוח ולאהוב.

עם זאת, חשוב לזכור כי על מנת שנוכל לקיים תהליך עיצוב דירות יוקרה, גם הריהוט צריך לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של העיצוב. בשביל שתוכלו לקבל דירת יוקרה אמיתית בסוף הדרך, חשוב לשים לב גם לריהוט: מי הם המעצבים של הרהיטים שמככבים אצלכם בבית? מאילו חומרים הם עשויים? מה הם חיי המדף הצפויים שלהם? לפעמים נראה כי מדובר בשאלות קטנוניות, אך זה ידוע שהאמת והיופי נמצאים בתוך הפריטים הכי קטנים.

בכדי להגיע לדירת יוקרה מעוצבת מא׳ ועד ת׳, המעצב גרשון צור מקפיד לשלב בעבודתו רהיטים המיוצרים על ידי חברות משובחות, מוכרות ומעורכות שיעזרו לכם לקבל את המראה היוקרתי שאתם מחפשים. בין החברות איתן צור עובד ניתן למצוא את רהיטי ALEXANDRA, BLANC D'IVORE ו-Agrippa.

האם עיצוב דירות יוקרה יכול גם להיות טרנדי?

אכן כן. הטרנדים של עולמות העיצוב לא חולפים גם על דירות היוקרה, ההפך הוא הנכון. במקרים רבים, עיצובים של דירות יוקרתיות או דירות השייכות למפורסמים שונים הן אלו שיקבעו את הטון ואת הטרנדים הבאים של תחום עיצוב הפנים.

עם זאת, ישנו כלל ברזל שחל על דירות מכל סוג: את עיצוב הדירה צריך להתאים למאפייני הדירה הקיימת. גם אם ישנו טרנד שמאוד מצא חן בעיניכם, יכול להיות שהוא לא מתאים למבנה הדירה שלכם בתצורה שחשבתם עליה. אבל יש תקווה. במרבית המקרים, נוכל להכניס חלקים מהעיצובים שאהבתם אל תוך הדירה בדרך שתחמיא לה מבלי שתצטרכו לוותר על הסגנון שעושה לכם טוב בלב.

האם תהליך עיצוב דירות יוקרה הוא יקר יותר מתהליך עיצוב דירה ״רגילה״?

לרוב, לאנשים לא נעים לדבר על שאלת המחיר, אבל חשוב להניח את הדברים על השולחן לפני שנצא לדרך. באופן עקרוני, תהליך עיצוב דירות יוקרה יהיה יקר יותר מתהליך עיצוב של כל דירה אחרת, בעיקר בשל חומרי הגלם ואיכות העבודה שבעלי המקצוע השונים מספקים עבורכם.

בכדי שהדירה שלכם תהיה יוקרתית באמת, יש להשקיע בכל הפריטים והנתונים הקטנים שמרכיבים אותה. כאשר הדירה בנויה על מוצרים עמידים ואיכותיים, כאלו שיוצרו על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחום שהשקיעו בהם הרבה זמן, כסף ומחשבה – תוכלו להיות בטוחים שיש בידיכם דירת יוקרה של ממש.

האם ניתן לבצע את התהליך בצורה עצמאית?

לא מעט אנשים מעוניינים לבצע את תהליך עיצוב הדירה שלהם לבד. הם חושבים שכל מה שצריך לעשות זה פשוט לגשת לחנות הרהיטים, לבחור את מה שהם אוהבים, לבחור צבע לקירות שמתכתב עם הכל – וזהו. פשוט, לא? המציאות קצת מורכבת יותר.

דירת יוקרה היא דירה שכל פריט וחלק בה מתכתב בצורה מושלמת עם זה שלידו, שמתרחשת בה הרמוניה עיצובית. את אותה הרמוניה יכול להשיג עבורכם אך ורק מעצב פנים מנוסה ואיכותי, כזה שידע כיצד לתרגם את כל הרצונות והצרכים שלכם מהדירה אל תוך הממשות, הרהיטים, הצבעים והפריטים הקטנים.

אם אתם רוצים לקבל לידיכם את דירת היוקרה שתמיד חלמתם עליה, מומלץ שתעניקו למעצב פנים מוסמך את המושכות ותצאו לתהליך העיצוב יחד איתו. שילוב נקודות המבט שלכם הוא זה שיבטיח לכם את התוצאה הטובה והיפה ביותר.

האם ניתן לקבל דוגמא לתהליך שכזה?

בוודאי שכן. אחת העבודות המודרניות והיוקרתיות יותר שהמעצב גרשון צור ביצע לאחרונה התרחשה בדירת יוקרה בתל אביב, בפרויקט BLUE TLV המבוקש. ההיכרות המוקדמת של צור עם הלקוחה, יחד עם הנוף המרשים של הדירה אל קו החוף היפהפה של העיר תל אביב, אפשר לצור להעניק לה את דירת החלומות שלה.

בהלימה ליוקרתיות של הבניין, המיקום בו הוא נמצא והאזור כולו – תהליך העיצוב שם דגש על ניקיון לצד מודרניות. הצבע המנחה של התהליך היה הצבע הלבן, ובמהרה הבית התחדש בשיש לבן ויוקרתי, רהיטים לבנים משלימים ואפילו ארונות מטבח לבנים שהוסיפו לחגיגיות של הבית כולו.

ברחבי הבית שולבו רהיטים יוקרתיים בצבעים משתלבים ( גווני אדמה, אפור, זהב ושחור ) שהעניקו לדירה מראה מיוחד שיהיה קשה למצוא בכל מקום אחר. בנוסף, העובדה שהדירה מלאה בחלונות גדולים אפשרה לשלב גם לא מעט מראות ברחבי הבית, מה שמייצרות רושם של דירה גדולה יותר שמכניסה לתוכה המון אור וחיות. בלחיצה על הקישור תוכלו לצפות בתמונות מהפרויקט –

https://www.tsur.co.il/project/%D7%9E%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%99%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%94-blue-tel-aviv/

במידה וגם אתם רוצים לצאת לתהליך עיצוב דירות יוקרה, הגעתם למקום הנכון – מעצב הפנים גרשון צור הוא האדם שיעזור להבליט ולהציג את האישיות שלכם גם בתוך הבית. באמצעות בחירת חומרים קפדנית, התאמה לרצונות שלכם וראייה כוללת של הדירה השלמה יודע שקד כיצד לעצב עבורכם דירה שתשדר יוקרה אך גם תגרום לכם להרגיש בבית ובעונה אחת. ניתן ליצור קשר עם המעצב והצוות באמצעות הטלפון: 050-6856568.

עיצוב פנים יוקרתי – פרויקטים

מגורי יוקרה
BLUE TEL AVIV

דירת סטודיו
BLUE TLV

עיצוב פנים יוקרתי – פרויקטים

מגורי יוקרה
BLUE TEL AVIV

דירת סטודיו
BLUE TLV

עיצוב פנים יוקרתי – פרויקטים

דירת סטודיו
BLUE TLV

מגורי יוקרה
BLUE TEL AVIV

גרשון צור

E-mail: gershontsur@gmail.com
Telephone: +972-50-6856568
Facebook: Gershon Tsur – Luxury Furniture
HaSolelim, POB: 337, 17905, Israel

חזור למעלה