עיצוב פנים יוקרתי

עיצוב פנים יוקרתי

עיצוב פנים יוקרתי הוא תהליך שכמעט כל בעל דירה רוצה לקחת בו חלק – מי לא רוצה שהדירה שברשותו או הדירה בה הוא מתגורר תשדר יוקרה ואיכות חיים גבוהה? עם זאת, על מנת להשיג את המראה היוקרתי והמיוחד, יש לבצע תהליך עיצוב פנים מחושב וקפדני שמדגיש את החלקים הטובים ביותר של הדירה ושם אותם במרכז תשומת הלב.

אם אתם מעוניינים בביצוע עיצוב פנים יוקרתי לדירה שבבעלותכם, מומלץ שתמשיכו לקרוא. בהמשך העמוד תוכלו לקבל תשובות לשאלות נפוצות בנושא שיעזרו לכם להבין לקראת מה אתם הולכים.

האם עיצוב בתים יוקרתיים זו משימה מורכבת?

אפשר לומר שכן, עיצוב בתים יוקרתיים היא משימה לא פשוטה – אך לגמרי אפשרית כל עוד נעזרים באנשי המקצוע הטובים ביותר ובחומרי גלם ורהיטים איכותיים.

חשוב לזכור כי ההגדרה ״יוקרתי״ היא מעט סובייקטיבית. מה שנראה יוקרתי לאדם אחד לא בהכרח יראה נחשק בעיני אדם אחר בעל דירה דומה, כך שחשוב מאוד לעבוד בהתאם לצרכים והרצונות שלכם על מנת להעניק לכם את דירת היוקרה שתסב לכם אושר.

בנוסף, חשוב לזכור כי בדומה לכל פרויקט עיצוב בתים, יש לקחת בחשבון את המאפיינים המממשים של הדירה ואת המגבלות שאיתה יוצאים לדרך. לכן, ישנן דירות שהעבודה בהן יכולה להיות מעט יותר מאתגרת, אך זהו רק חלק מהקסם של העבודה העיצובית.

כיצד ניתן להשיג עיצוב פנים יוקרתי?

ישנן כמה דרכים בהן ניתן לוודא שאתם משיגים עיצוב פנים יוקרתי ואיכותי לדירה שלכם:

  • דעו מהו הסגנון שמדבר אליכםלכל אחד ואחת יש את ההגדרה שלהם ליוקרתיות, ומהי ההגדרה שלכם? בכדי שאנשי המקצוע יוכלו לממש את החזון שיש לכם בראש, חשוב שתדעו בעצמכם מה אתם מחפשים ומה יוכל לעשות אתכם מאושרים. עוד לפני שאתם יוצאים לדרך נסו לחשוב מה הם הצבעים שמדברים אליכם, האם יש סגנונות עיצובים שאתם אוהבים יותר מאחרים ועוד. בנוסף, מומלץ לא להגיע עם ראש סגור מדי וגם להקשיב למה שלמעצב שלכם יש להגיד. פעמים רבות, דווקא הסגנונות שפסלתם על הסף יהיו אלו שתתאהבו בהם.
  • אפיינו את הצרכים שלכם מראשבסופו של היום, עם כל ליצירתיות ולרצונות העיצוביים שלנו, הדירה או הבית שלכם צריכים לשרת אתכם, לוודא שנעים לכם לשהות שם ושכל הצרכים שלכם מקבלים מענה מדויק מהרהיטים ומסידור הבית. בכדי לעשות זאת, מומלץ לאפיין את הצרכים שלכם בראש ולהבין על מה אתם לא יכולים לוותר בתוך הבית. ברגע שתבינו מהם הצרכים שעליהם אתם לא יכולים להתפשר, תוכלו להיות בטוחים שעכשיו ניתן להתמקד ביוקרתיות של הביצוע בשטח.
  • אל תפחדו להעניק מקום לטכנולוגיה – אין הגדרה אחת לעיצוב פנים יוקרתי, אך אם יש משהו שאנשי מקצוע רבים בתחום מסכימים עליו הוא שהגיע הזמן להעניק גם לטכנולוגיה מקום של ממש בתהליך העיצובי. במקרים רבים, בתים יוקרתיים מגיעים כבר עם מערכת ניהול פנימית מתקדמת וטכנולוגית, אך ישנם לא מעט מקרים בהם בעלי הדירות חוששים להעניק לה מקום או לא יודעים כיצד לבצע זאת בצורה הנכונה ביותר. שילוב מבוקר ונכון של כלים טכנולוגיים בעיצוב הבית יוכל להעניק גם לבית שלכם מראה חדש ומודרני שלא נראה עוד.
  • השקיעו ברהיטים ובפריטים הקטנים אומרים שהאמת נמצאת בפרטים הקטנים, ובעולמות העיצוב מדובר באמת לאמיתה. כאשר אתם משקיעים ברהיטים ובחפצים הכביכול מינוריים שמקיפים אתכם – אתם משקיעים בחיי היום-יום שלכם והופכים אותם ליוקרתיים בכל יום מחדש. על מנת לעשות זאת, חשוב להשתמש ולשלב רהיטים מבתי יוצר איכותיים שיעניקו לכם תמורה בלתי מתפשרת בעבור הכסף שלכם ויאפשרו לכם להנות מאותם פריטים ורהיטים לאורך שנים ארוכות במיוחד.
  • עבדו עם מעצב פנים מנוסה ומומלץכמו בכל דבר בחיים, גם עיצוב פנים יוקרתי יתבצע בצורה טובה יותר ברגע שתעבדו עם בעל מקצוע מנוסה. עבור אנשים שלא מגיעים מעולם העיצוב, התהליך כולו יכול להיראות די מבלבל או קשה, לכן תמיד חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע מובילים לאורך הדרך. מעצב פנים מנוסה יהיה זה שיעזור לכם להביא את האישיות שלכם ואת הרצונות שלכם לידי ביטוי ממשי, שיתאים את כל הפריטים בתוך הבית, מקטן עד גדול, ושיוודא כי בסוף הדרך אתם תצאו מאושרים לדירה החדשה שלכם וללא כל חרטות. העדיפו לעבוד עם מעצב פנים בעל ניסיון בעיצוב דירות יוקרה ועיצוב פנים יוקרתי בפרט, כך שתדעו שאתם נמצאים בידיים הכי טובות שיש.

האם ניתן לראות דוגמה לפרויקט של עיצוב פנים יוקרתי?

בוודאי. אחת העבודות המודרניות והיוקרתיות יותר שהמעצב גרשון צור ביצע התרחשה בדירת יוקרה בתל אביב, בפרויקט BLUE TLV המבוקש. ההיכרות המוקדמת של צור עם הלקוחה, יחד עם הנוף המרשים של הדירה אל קו החוף היפהפה של העיר תל אביב, אפשר לצור להעניק לה את דירת החלומות שלה.

ברחבי הבית שולבו רהיטים יוקרתיים בצבעים משתלבים ( גווני אדמה, אפור, זהב ושחור ) שהעניקו לדירה מראה מיוחד שיהיה קשה למצוא בכל מקום אחר. בנוסף, העובדה שהדירה מלאה בחלונות גדולים אפשרה לשלב גם לא מעט מראות ברחבי הבית, מה שמייצרות רושם של דירה גדולה יותר שמכניסה לתוכה המון אור וחיות. בלחיצה על הקישור תוכלו לצפות בתמונות מהפרויקט –

https://www.tsur.co.il/project/%D7%9E%D7%92%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%99%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%94-blue-tel-aviv/

במידה ותהליך עיצוב פנים הוא התהליך שאתם מחפשים, מומלץ לפנות בהקדם למעצב גרשון צור. צור הינו מעצב בעל למעלה מ-20 שנות ניסיון אשר לקח חלק וביצע פרויקטים יוקרתיים רבים. צור מבצע כל עבודה תוך קיום שיח פתוח עם לקוחותיו, במטרה להעניק להם את בית חלומותיהם באמצעות הכלים העיצוביים השונים. אם יש לכם שאלות נוספות או שאתם מעוניינים בקביעת פגישת ייעוץ עם צור, ניתן ליצור קשר באמצעות הטלפון: 050-6858586.

עיצוב פנים יוקרתי – פרויקטים

מגורי יוקרה
BLUE TEL AVIV

דירת סטודיו
BLUE TLV

עיצוב פנים יוקרתי – פרויקטים

מגורי יוקרה
BLUE TEL AVIV

דירת סטודיו
BLUE TLV

עיצוב פנים יוקרתי – פרויקטים

דירת סטודיו
BLUE TLV

מגורי יוקרה
BLUE TEL AVIV

גרשון צור

E-mail: gershontsur@gmail.com
Telephone: +972-50-6856568
Facebook: Gershon Tsur – Luxury Furniture
HaSolelim, POB: 337, 17905, Israel

חזור למעלה