שיפוץ דירת מגורים

שיפוץ דירה עבור אישה דעתנית ובעלת טעם משובח המתגוררת בדירה וחיפשה להתאימה לאורחות חייה מבלי לערוך בה שינויים מבניים.

למרות שהדירה שופצה לפני כ-7 שנים, הוחלט לערוך בה שינוי משמעותי כדי לאפשר ללקוחה לארח את הילדים והנכדים וליצור עבורה חלל נעים ועכשווי שכיף להיות בו. בנתוני החלל הקיים, ומבלי להרוס קירות, הצלחנו ליצור מטבח נעים, שולחן אוכל המשמש לארוחות יומיומיות ולאירוח, חדר שינה מרווח עם ארון רחב מקצה לקצה המאפשר אחסון של ביגוד, הנעלה ואקססוריז וחדר רחצה מחודש המותאם לצרכיה. נבחרו וילונות רכים, גופי תאורה חדשים וצבעוניות מונוכרומטית חמה שקיבלה מגוון בעזרת שילובים ומשחקים בין חומרים.

" את גרשון אני מכירה המון שנים מהעבודה. פניתי אליו כדי לסדר ולארגן את הדירה בה גרתי. בעקבות השיחה שלנו הפרויקט הקטן הפך לשיפוץ רציני, למרות שהדירה שופצה כ-7 שנים לפני כן. עשינו פרקט חדש בכל הבית, צבענו ושינינו את המטבח. הוא יצר עבורי תכנון חדש ומדהים במקלחת, הפך לי את חדר השינה והגדיל משמעותית את האחסון באופן שהשפיע באופן משמעותי על הבית. יש לו טעם מדהים והוא אדם מדהים, אין עליו!
התהליך היה מושלם, נסע איתי לאן שרק אפשר, תמיד היה נחמד ותמיד נתן מענה מיידי. כל פעם שאני פותחת את הדלת מתרחב לי הלב. זו התמצית. "

צילום : רועי חן

"את גרשון אני מכירה המון שנים מהעבודה. פניתי אליו כדי לסדר ולארגן את הדירה בה גרתי. בעקבות השיחה שלנו, הפרויקט הקטן הפך לשיפוץ רציני, יש לו טעם מדהים והוא אדם מדהים, אין עליו! התהליך היה מושלם, נסע איתי לאן שרק אפשר, תמיד היה נחמד ותמיד נתן מענה מיידי. כל פעם שאני פותחת את הדלת מתרחב לי הלב מחדש. זו התמצית."
. . .

דליה צמח

גרשון צור

E-mail: gershontsur@gmail.com
Telephone: +972-50-6856568
Facebook: Gershon Tsur – Luxury Furniture
HaSolelim, POB: 337, 17905, Israel

חזור למעלה