שיפוץ בית פרטי

"הבן שלו חבר של הבן שלי, הייתי אצלו בבית ואהבתי את הסגנון והטעם שלו. גם כשהוא היה אצלי הוא זרק כל מני רעיונות, עוד לפני שחשבנו על שיפוץ. הבנתי שכשאני אעשה שיפוץ זה הבן אדם שאני אפנה אליו. יש לי רק דברים טובים להגיד. הוא מאוד קשוב. נותן עיצוב פנים כמה וכמה אופציות, הרבה מעבר למה שאתה יכול לדמיין. גם אצלנו, שלא עשינו שינויים גדולים, הוא נתן ארבע אופציות שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות. הוא מאוד סבלני. גם אם יש לו את הכיוון שלו, הוא מסביר בצורה ריאלית ועוזר לדמיין איך זה יראה. גם ברמת הצבע, איך הוא יראה על הקיר בשטח כדי שנראה שזה באמת מה שאנחנו רוצים.

יש לו טעם משובח! אבל גם יודע להתאים את הבחירות לתקציב בעזרת מסגרות העבודה הקודמות שלו. הוא מכיר המון אנשים בתחום ובכל מקום שבו היינו התקבלנו בברכה, כולם שמחו לראות אותו, קיבלנו יחס מדהים וזו הייתה חגיגה גדולה. אני מאוד אוהבת את הטעם שלו והוא קשוב לטעם הלקוח. בעיקר נותן מענה לצרכים של הבית והמשפחה.

כל נעשה באווירה טובה, בהומור, זו חוויה מדהימה לעבוד איתו. הרבה אנשים שעוברים תהליך של שיפוצים יוצאים ממנו בעצבים, ואיתו נהניתי מכל רגע במהלך שלושת החודשים שעבדנו ביחד. הייתה חוויה נהדרת, עכשיו הוא חסר לי. היה כיף איתו, הכל היה באווירה טובה, בכיף וברוגע, וזה מאוד משפיע עלינו ועל התהליך כולו.

הוא יוצר אווירה טובה סביבו, נעים, כיפי. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה! גם לפני כן הכל היה בסדר ואנשים התפלאו כשהם שמעו שאנחנו עושים שיפוץ. אחרי זה הם נכנסו ואמרו וואו! אי אפשר היה לדמיין שהבית יכל להראות ככה. שדרוג ושינוי משמעותי על החלל, לא הגדלנו את הבית והבית נראה הרבה יותר מרווח וגדול כשהכל במקום. מרוצים, נוח לנו ונעים לנו. "

בית שתוכנן עבור משפחה בת חמש נפשות, זוג הורים ושלושה ילדים בוגרים, אשר רכשו את הבית לפני כ-12 שנה.

כדי להתאים את הבית לסגנון החיים שלהם וליצור בו מראה עדכני וצעיר, עשינו שינוי משמעותי ויצרנו מרחבים פרטיים ואינטימיים לצד חללים משפחתיים שנועדו לבילוי משותף, תוך התאמת כל חלל לצרכי המשפחה באופן מלא. בחלל הציבורי יצרנו מרחב פתוח ומואר המתחבר אל הגינה ונהנה מאור טבעי ומאוויר נעים.

הסלון הורחב לטובת יצירת פינת משפחה, אותה ניתן לסגור בעזרת מחיצות זכוכית וכך להפרידה מהחלל הציבורי בעת הצורך. התאמנו את החלל לבישול ולאירוח, הוספנו פינת ישיבה יומיומית וכן פתרונות אחסון רבים בכל חללי הבית. בבחירת החומרים לקחנו בחשבון את אופי המשפחה ונבחרו חומרים פונקציונאליים בצבעוניות מונוכרומטית שתחזוקתם קלה, לצד נגיעות צבעוניות בצהוב.

צילום : דניאל שכטר

" יש לי רק דברים טובים להגיד. הוא מאוד קשוב. נותן עיצוב פנים כמה וכמה אופציות, הרבה מעבר למה שאתה יכול לדמיין. גם אצלנו, שלא עשינו שינויים גדולים, הוא נתן ארבע אופציות שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות. הוא מאוד סבלני. גם אם יש לו את הכיוון שלו, הוא מסביר בצורה ריאלית ועוזר לדמיין איך זה יראה. גם ברמת הצבע, איך הוא יראה על הקיר בשטח כדי שנראה שזה באמת מה שאנחנו רוצים.

יש לו טעם משובח! אבל גם יודע להתאים את הבחירות לתקציב בעזרת מסגרות העבודה הקודמות שלו. הוא מכיר המון אנשים בתחום ובכל מקום שבו היינו התקבלנו בברכה, כולם שמחו לראות אותו, קיבלנו יחס מדהים וזו הייתה חגיגה גדולה. אני מאוד אוהבת את הטעם שלו והוא קשוב לטעם הלקוח. בעיקר נותן מענה לצרכים של הבית והמשפחה."

. . .

גרשון צור

E-mail: gershontsur@gmail.com
Telephone: +972-50-6856568
Facebook: Gershon Tsur – Luxury Furniture
HaSolelim, POB: 337, 17905, Israel

חזור למעלה